لوگو امرداد

گرامیداشت اشتاد ایزد و آذرماه در آدریان بزرگ تهران

 گرامیداشت اشتاد ایزد و آذرماه با هماهنگی هیات‌اجرایی آدریان بزرگ و باشندگی همكیشان، در همایشگاه دینی، فرهنگی ورزشی آدریان بزرگ تهران برگزار شد.

نخست، نیایش همگانی و گاتاخوانی، با آوای نگار بزرگ‌چمی و همنوایی باشندگان انجام شد و باشندگان از همراهانِ تازه درگذشته گروه، نیز یاد کردند. بخش همپرسگی با سخنان نگار بزرگ‎چمی، دكتری داروسازی از دانشگاه شهید بهشتی، درباره‌ی «تیروئید، ماهیت و انواع آن، دلایل بیماری، نشانه‎ها و روش‎های تشخیص، راه‎های درمان و پیشگیری، تغذیه مناسب، داروهای مناسب با توجه به آزمایشات و تشخیص پزشک و شرایط بیمار»، برگزار شد. ادامه‌ی این همپرسگی با پرسش‎ها و پاسخ‌های گوناگون همراه بود. در ادامه و در فضای باز آدریان، حرکات هوازی، نرمشی، به سرپرستی مژده وصالی و با همراهی باشندگان، برگزار شد. در ادامه باشندگان به پیاده‎روی گروهی در فضای باز و سبز آدریان، پرداختند.
به پیشواز رفتن همكیشان و گستراندن سفره چله و گرامیداشت آیین چله، ادامه‌بخش گرامیداشت اشتاد ایزد و آذرماه بود.
دورهمی شاد، و پذیرایی از باشندگان با چای، شیرینی، میوه، برنامه‌ی بامداد دوشنبه 20 آذرماه 1402 را به پایان رساند. در این روز از همكیشان با آش گرم به کوشش مهوش كریمدادی پذیرایی شد.

1 13 2 14 3 13 4 13 5 13 6 13 7 13 9 10 10 10 11 10 12 9

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. وقت خوش. لطفا برای هرس کاری درختان و جمع آوری برگها یک فکری شود. و آسفالت راه و زباله های جمع شده اقدامی صورت پذیرد. زمانی انجمن مدام اطلاع رسانی جهت ساخت و ساز این مکان اقدام میکرد اما اکنون برای تمیزی ان هیچ کاری صورت نمیگیرد. درست نیست برای بانوان و اشتاد ایزد روز فکری نباشد. هرطرف این مکان پر از برگ
    بی تفاوتی مسئولین دیده میشود. در نوشته ای توسط آقای کیوان گفته شد که تشکر شود. خب اینم سپاس و تشکر. به فکر سلامت همکیشان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-16