لوگو امرداد

فراخوان انجمن زرتشتیان یزد برای طرح پایش زودهنگام آلزایمر

poster alzimer 1 768x1086 1انجمن زرتشتیان یزد از آغاز طرح تشخیص و مداخله زودهنگام آلزایمر با همکاری روانشناس منوچهر باستانی، برای بالابردن سلامت سالمندان زرتشتی خبر داد.

به گزارش انجمن زرتشتیان یزد، با گسترش روز افزون جمعیت سالمندان در کشور و افزایش حالات مبتلا به آلزایمر، انجمن زرتشتیان یزد با همکاری منوچهر باستانی و با نظارت انجمن آلزایمر ایران،  به اجرای طرح پایش آلزایمر و تشخیص و مداخله زودهنگام این بیماری می‌پردازد.

تشخیص زودهنگام و آغاز درمان به ویژه برای همکیشان از اهمیت برخوردار است. با توجه به اینکه هر روز شمار کسانی که دچار آلزایمر می‌شوند افزایش می‌یابد و با سالمندشدن جمعیت، هزینه‌های نگهداری این بیماران و آسیب‌های وارده به خانواده‌ها و جامعه نیز افزایش یافته است.

برنامه این طرح با همکاری فعال انجمن آلزایمر ایران در زمینه تحقیقات پزشکی برگزار می‌شود. این طرح شناسایی و مداخله زودهنگام آلزایمر یک گام مهم در راستای بهبود کیفیت زندگی سالمندان خواهد بود. اجرای آن می‌تواند بهبود چشمگیری در کیفیت زندگی و طول عمر سالمندان داشته باشد. برای هماهنگی و دریافت آگاهی بیشتر، علاقمندان می‌توانند با شماره‌ی 09037963369 تماس بگیرند و دانستنی‌ها را دریافت کنند. این طرح با ظرفیت محدود، مناسب گروه سنی 60 تا 75 سال است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-08