لوگو امرداد

انجمن موبدان حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد

موبد دکتر مهربان پولادی e1696230867546انجمن موبدان با انتشار بیانیه‌ایی حادثه تروریستی در کرمان را محکوم و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

در پی حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ که در کرمان رخ داد و منجر به کشته و زخمی‌شدن شمار زیادی از هم‌میهنان شد، انجمن موبدان با محکوم‌کردن این حمله تروریستی و ابراز همدردی با حادثه‌‌دیدگان، برای بازماندگانِ شادروانان، آرامش گیتی خواستار شد. متن پیام موبد دکتر مهربان پولادی، فرنشین انجمن موبدان به شرح زیر است:

به خشنودی اهورامزدا
کسی که در پی تباهی دیگران بر می‌آید، بدی و آزار او به خودش بر می‌گردد، برابر قانون مزدا اهورا خوشبختی از بدکاران و آزار رسانندگان دور خواهد ماند.
گات‌ها هات 46 بند8
انجمن موبدان حملات اهریمنان و دشمنان این سرزمین اهورایی را که در روز گذشته شهر کرمان، باعث درگذشت کودکان، زنان و مردان دلاور این مرز و بوم شده را به شدت محکوم می‌کند.
تمامی درگذشتگان حادثه تروریستی کرمان در روز فروردین و دی ماه (1402/10/13) که به سوی خداوند بزرگ سفر کرده‌اند، گروسمان‌نشینی، و برای بازماندگان شادروانان، آرامش گیتی را خواستاریم.
بی‌شک کسانی که جان انسان‌ها را فدای امیال و اهداف خود می‌کنند بدترین انسان‌ها در بارگاه اهورامزدا بوده و به سزای کارشان خواهند رسید.
ایدون باد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-08