لوگو امرداد

هرمز فیروزمند، هموند پیشین هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان تهران درگذشت

هرمز نامدار فیروزمند، هموند پیشین هیات مدیره‌ی‌ انجمن زرتشتیان تهران و یکی از پایه‌گذاران شکل‌گیری تهرانپارس، پس از گذران زندگانی سرشار از نیک‌اندیشی برای هازمان زرتشتی از جهان هستی درگذشت و به هماروانان پیوست.

روانشاد هرمز فیروزمند، پسین‌هنگام رشن ایزد به سالمه 3757 زرتشتی برابر با شنبه 12 بهمن‌ماه 1398 خورشیدی به شوند سالخوردگی در سن 86 سالگی دیده از جهان هستی فرو بست.

آیین خاکسپاری آن درگذشته، روز فروردین ایزد برابر با یکشنبه 13 بهمن‌ماه ساعت 14 در آرامگاه قصرفیروزه برگزار می‌شود. در این راستا اتوبوس برای آمدوشد از دو مسیر مجموعه‌ی مسکونی رستم‌باغ و آتشکده‌ی تهران ساعت 13 به سمت آرامگاه قصرفیروزه حرکت می‌کند.

به فروهر پاک همه درگذشتگان پارسا درود باد. هفته‌نامه‌ی خبری-فرهنگی امرداد درگذشت روانشاد هرمز فیروزمند را آرامش باد می‌گوید و برای آن انوشه‌روان، شادی روان و گروسمان‌نشینی و برای بازماندگان شکیبایی و دیرزیوی را آرزومند است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

7 پاسخ

  1. روحشان شادو گروسمان نشین باد.
    ( مردی هم مهربان و هم فهمیده بودند )

  2. روانش شاد و گروسمان نشین باد.
    از مردان نیک روزگار بود

  3. روان نیک‌اندیش خردمند هرمز فیروزمند شاد و سرای نیک بهره‌شان باد.

  4. زنده‌یاد «هرمزدیار فیروزمند» مردی دوست‌داشتنی، فهمیده و با دانستنی‌های بسیار بود. همیشه در گفت‌وگو با او در زمینه تاریخ زرتشتیان، به‌ویژه در آبادانی تهران‌پارس، حرف‌های شنیندنی بسیار شنیدم. دریغ که گفته‌هایش کمتر شنیده شد و یادداشت و چاپ نشد و افسوس که از دست رفت.
    برای بازماندگان ایشان آرامش‌باد آرزومندم.
    یاد و ویرش گرامی.

  5. روانش شاد و گروسمان نشین باد. با درگذشت ایشان بخشی از تاریخ شفاهی زرتشتیان و تهرانپارس درگذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06