گرامیداشت آغاز دهه فجر در کرمان

زرتشتیان کرمان با باشندگی در مصلای این شهر آغاز دهه فجر را گرامی داشتند.
ویژه‌برنامه 12 بهمن‌ماه 1402 سالروز ورود امام خمینی به کشور در کرمان هم‌زمان با سراسر کشور با باشندگی زرتشتیان این شهر در کنار همشهری‌ها و مسوولان در مصلا بزرگ امام علی (ع) کرمان برگزار شد. این مراسم با ادای احترام به جان‌سپاران راه میهن و اهدای گل به فرتور آن‌ها، اجرای سرود، پخش نماهنگ و برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه بود.

فرتورها از فرخ ایزدی‌کلانتری است.

۴۰۹۰

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *