لوگو امرداد

دانشگاه لندن میزبان مدرسه تابستانی زرتشتیان می‌شود

photo 2024 03 07 11 57 15مدرسه تابستانی زرتشتیان ۲۰۲۴، دوره‌ی آموزشی دین زرتشت و جایگاه آن در ایران مدرن و معاصر با همکاری دانشگاه برگن نروژ و دانشگاه SOAS لندن برگزار خواهد شد.

این دوره ۱۵ واحد را برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در زمینه مطالعات زرتشتیان ارایه می‌دهد. دانشجویان در این دوره فرصتی برای مطالعه دین زرتشت و مبحث «زرتشت در ایران مدرن و معاصر» را خواهند داشت. این مبحث به بررسی تاریخ، اندیشه، فرهنگ و جامعه زرتشتیان در ایران از سده‌ی نوزدهم تا کنون می‌پردازد. به دانشجویان این دوره یک تجربه یادگیری فشرده شامل سخنرانی‌ها، بحث‌ها و کارگاه‌های تعاملی داده می‌شود. این دوره از سوی دانشگاهیان برجسته از نروژ، بریتانیا و ایالات متحده ارایه خواهد شد.

مدرسه تابستانی زرتشتیان ۲۰۲۴، یک‌هفته تمام وقت از ۱۱ تا ۱۶ تیرماه 1403 در دانشگاه SOAS لندن برگزار می‌شود. این دوره هیچ شهریه‌ای ندارد و برای دانشجویان موفق فقط ۴۰ پوند هزینه صدور مدرک دارد. همچنین دارای سه بورسیه تا سقف ۱۰۰۰ پوند برای کمک به هزینه‌های سفر و اقامت است. ظرفیت این دوره محدود است و در صورت تکمیل بسته خواهد شد. برای دریافت آگاهی بیشتر از تارنمای دانشگاه سواس soas.ac.uk بازدید کنید. همچنین می‌توانید با شماره‌ی ۰۰۴۴۲۰۷۰۷۴۵۱۴۶ یا ایمیل [email protected] با دانشگاه تماس بگیرید.

دانشگاه لندن SOAS
شماره تماس: +44 (0) 207 074 5146
ایمیل: [email protected]

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. درود.
    بسیار از امرداد بابت آگاهی‌رسانی در رابطه با این مدرسه‌ی تابستونی سپاسگزاری می‌کنم.
    امیدوارم مشتاقان بتوانند از این فرصت عالی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-14