لوگو امرداد

دبستان جمشیدجم هفته درختکاری را گرامی داشت

دانش‌آموزان دبستان پسرانه جمشیدجم با دیدن نمایش عروسکی و کاشت نهال در روز درختکاری، فرهنگ پاسداشت زیست‌بوم و ارزشمندی آب را آموختند.
دبستان جمشیدجم، در راستای آموزش پاسداشت زیست‌بوم در میان دانش‌آموزان، دو برنامه‌ فرهنگی را در هفته‌ایی که گذشت برگزار کرده است. یکی از این برنامه‌ها بازدید از نمایش عروسکی بود. به دعوت سازمان آب تهران، دانش‌آموزان پایه اول تا چهارم دبستان جمشیدجم به تماشای نمایش عروسکی با موضوع «آب بهتر است یا ثروت» نشستند. این برنامه در تالار همایش مجموعه آب و فاضلاب تهران برگزار شد و دانش‌آموزان درس‌هایی درباره مسوولیت‌پذیری، همکاری در مصرف بهینه‌ی آب یاد گرفتند.
در برنامه‌ای دیگر به مناسبت روز درختکاری، نهال میوه (نارنج و گردو) در باغچه دبستان کاشتند. با کاشت نهال افزون بر بهبود فضای سبز و شادابی فضای آموزش، دانش‌آموزان از نزدیک با شیوه‌ی درست کاشت و نگهداری درخت آشنا شدند.
دبستان جمشیدجم یکی از آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران، در سال 1285 خورشیدی بنیان‌گذاری شد و دانش‌آموختگان بسیاری را راهیِ پایه‌های بالاتر کرد. هم اکنون دانش‌آموزان زرتشتی را از پایه‌ی نخست تا پایه‌ی ششم برای آموزش پذیراست.

1 5 2 5 3 4 4 7 5 5 6 4 7 5 8 3 10 4 11 4 12 3

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. شادمانم که دارم در هوای مجازی جامعه زرتشتیان ایرانم ،یادگاران و پاسداران فرهنگ نیاکانی ام، نفسی تازه می کنم .دوست دارم یه روز پیش بیاد از حیاتم که بین زرتشتیان نفس بکشم حتی یک روز ، یک ساعت ،یک لحظه در هوای بی دروغی نفس بکشم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-08