بازدید دانش‌آموزان دبستان دینیاری از سازمان انتقال خون

دانش‌آموزان دوره‌ی دوم دبستان دینیاری یزد هم‌زمان با هفته سلامت از سازمان انتقال خون بازدید کردند.

دانش‌آموزان دوره‌ی دوم دبستان پسرانه دینیاری یزد روز شنبه یکم اردیبهشت 1403 از سازمان انتقال خون یزد بازدید کردند. دانش‌آموزان در این بازدید در نشست‌های آموزشی شرکت کردند و با مشتقات خون و کار این سازمان آشنا شدند.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. دلیل و‌مفید بودن این بازدید برای کودک را نمی دانم ، سن مناسب بر هر بازدید مهم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *