جشن دانش‌آموختگی پایه ششم دبستان جمشید جم

دانش‌آموزان پایه ششم خوشحال از اینکه یک دوره را با موفقیت پشت سر گذاشتند آن را جشن گرفتند.

روز چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403  دانش‌آموزان پایه ششم با گرفتن لوح، نخستین جشن دانش‌آموختگی خود را برگزار کردند.

دانش‌آموزان در این جشن با بریدن کیک فارغ التحصیلی کام خودشان و آموزگارانشان را شیرین کردند.

دبستان پسرانه‌ی جمشیدجم (دوره‌ی یکم و دوم) وابسته به انجمن زرتشتیان تهران است و در سال ۱۲۸۵ خورشیدی بنیاد شده است.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

2 پاسخ

  1. با آرزوی شادی و تندرستی و پیروزی روزافزون برای بچه‌های جمشیدجم، آینده‌سازان سرزمین‌مان، و شادباش فراوان به دانش‌آموزان پایه ششم.
    عکس‌هایی دیدنی و شادی‌آور بود.

  2. با درود بر روان پاک زرتشتیان میهن دوست و فرزندان ایران زمین ، به امید پیشرفت تمامی مردم عزیزمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *