گزارش تصویری از:

نشست نماینده زرتشتیان در مجلس با همکیشان یزدی

بهشید برخوردار در نشستی که در تالار بزرگ‌چمی برگزار شده بود از نزدیک با همکیشان یزدی آشنا شد و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

نشست زرتشتیان یزد با باشندگی بهشید برخوردار، نماینده ایرانیان زرتشتی در مجلس در روز سه‌شنبه 19 تیرماه 1403 برابر باد ایزد و تیرماه 3762 زرتشتی از ساعت 17 تا 19 در تالار بزرگ‌چمی برگزار شد.

خوانش گات‌ها با آوای موبدیار فریبا مالی انجام شد آغازگر برنامه‌ها بود. مهرداد خسرویانی مجری و گرداننده برنامه بود. در ادامه کورش رشیدی، فرنشین انجمن زرتشتیان یزد به سخنرانی پرداخت و بهشید برخوردار نیز برای باشندگان سخنرانی کرد. سپس هر یک از باشندگان، دغدغه‌ها و مسایل مهم هازمان را بیان کردند و بهشید برخوردار از موارد بیان شده یادداشت‌برداری کرد تا در نشست‌های بعدی به آن‌ها پرداخته شود.

فرتور از فیروزه منوچهری است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *