چهاردهمین دوره بازآموزی آموزگاران دینی در یزد برگزار شد

چهاردهمین دوره بازآموزی آموزگاران دینی سراسر کشور از سوی کمیسیون دینی زرتشتیان استان یزد به مدت دو روز در یزد برگزار شد.

این دوره بازآموزی در روزهای پنجشنبه ۱۱ امرداد ماه و آدینه 12  امرداد ماه ۱۴۰۳ با باشندگی آموزگاران دینی و علاقه‌مندان به آموزگاری دینی از سراسر کشور در پردیس دانش مارکار استان یزد و با هماهنگی کارگروه دینی برگزار شد.

در آیین گشایش دوره بازآموزی نخست نیایش گروهی انجام شد و در ادامه موبد مهربان آفرین، فرنشین کمیسیون دینی زرتشتیان استان یزد، اسفندیار اختیاری، نماینده پیشین زرتشتیان در مجلس و موبد دکتر مهربان پولادی، فرنشین انجمن موبدان سخنرانی کردند. پس‌ازاین سخنرانی‌ها زمان برگزاری دوره‌ها رسید.

روز نخست این دوره‌ پنجشنبه 11 امرداد ماه 1403 بود که از ساعت 8 بامداد آغاز و تا ساعت 12:30 به درازا کشید. برنامه‌های این روز شامل: آیین گشایش، دوره ویژگی‌های آموزگار در آموزش‌وپرورش مدرن و تدریس با تکنیک قصه‌گویی از سوی فرانک نمیرانیان و روش تدریس برای فهم عمیق دانش‌آموز و ارتباط دادن مسایل دینی با زندگی روزمره از سوی موبد مهرزاد کاویانی بود.

روز دوم این دوره‌ آدینه 12 امرداد ماه 1403 از ساعت 8:30 بامداد آغاز شد و تا 12:45 ادامه یافت. برنامه‌های این روز شامل: دوره بررسی کتاب‌های درسی پایه به پایه (ویژه آموزگاران ششم تا دوازدهم) از سوی هم‌اندیشی گروهی، دوره اشتراک‌گذاری تجربه آموزش زبان دری (ویژه آموزگاران اول تا پنجم) از سوی تیم کارگروه آموزش زبان دری، دوره آشنایی پیشرفته با سامانه آموزش مجازی درس دینی (سرآمد) از سوی کامبیز استادمهری و نشست پرسش و پاسخ دینی با موبد دکتر مهربان پولادی، فرنشین انجمن موبدان بود.

فرتورها از کوشا جمشیدی است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *