گزارش تصویری

نخستین سالگرد دکتر ماه‌بانو تاتا به کوشش خیریه خداداد مهرابی

نخستین سالگرد و بزرگداشت دکتر ماه‌بانو تاتا به کوشش موسسه خیریه خداداد مهرابی در تالار آتشکده کرمان برگزار شد.

دراین مراسم که پسین دوشنبه ۱۵ امردادماه 1403 برگزار شد افزون بر همکیشان، رییس دانشگاه باهنر و استادان و دانشجویان و دوستانش باشنده بودند. مراسم با جشن خوانی مبد فرهنگ فلاحتی اغاز شد وسیروس نیکبخش فرنشین انجمن زرتشتیان کرمان ضمن خوش‌آمدگویی به باشندگان از شایستگی دکتر تاتا، مادر علم آمار ایران، سخن گفتند. در پایان از باشندگان باشام پذیرایی شد. در زیر عکس‌ها را می‌بینید:

فرتورها از مهنوش فرهمند است.

۴۰۹۰

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *