گزارش تصویری از

برگزاری خجسته جشن مهرگان در کوچه‌بیوک

خجسته آیین جشن مهرگان کوچه بیوک روز آدینه در تالار زرتشتیان این محله برپا شد.

بنا بر گزارش انجمن زرتشتیان کوچه بیوک، این انجمن جشن مهرگان را پسین آدینه ۱۳ مهرماه ۱۴۰۳ در تالار زرتشتیان این محله زرتشتی‌نشین یزد برگزار کرد.

گرداننده (: مجری) این آیین بهنوش اختری بود. خویشکاری گاتاخوانی و نیایش آغازین این آیین را آترینا بهار و وهیشتا یزدانی بر دوش داشتند.

سپس بهروز جراح، فرنشین انجمن زرتشتیان کوچه بیوک برای باشندگان سخنرانی کرد.

بخش بعدی برنامه حرکات موزون به سرپرستی خدارحم امیرانی و با همکاری سپیده امیرانی بود.

دکلمه جشن مهرگان را آدخت دمهری اجرا کرد و بدین ترتیب نوبت به سپاسگزاری از کوشش دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز کوچه بیوک رسید.

این جشن با برگزاری مسابقه و سرگرمی و برنامه شاد ادامه یافت و در پایان جشن از باشندگان با شیرینی و شام پذیرایی شد.

سفره مهرگان این جشن را بانوان رامش امیرانی و بهنوش اختری گسترانیده بودند.

انجمن زرتشتیان کوچه بیوک از تمامی کسانی که در برگزاری این آیین همازوری داشتند سپاسگزاری کرد.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *