آتشکده یزد میزبان شاهنامه‌خوانی برای دانش‌آموزان

دانش‌آموزان پایه هفتم کلاس‌های دینی استان یزد، با شنیدن داستان‌ کهن شاهنامه، یک روز به یادماندنی را در آتشکده یزد سپری کردند.

امروز پنجشنبه ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸، دانش‌آموزان پایه هفتم کلاس‌های دینی استان یزد، به تماشای داستان زال و رودابه در در محوطه کدخدا آتشکده یزد نشستند. این داستان را با گفتار رامتین شهرت و کیان‌بانو مزداپور شنیدند و گفت‌وگوی دوستانه داشتند.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

4 پاسخ

  1. بسیار خوشحالم که به شاهنامه این شاهکار ارزشمند پرداخته شد آن هم برای نوجوانانی که آینده ساز کشورند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *