گزارش تصویری از:

برگزاری پیک‌نیک نودانشجویان زرتشتی در یزد

انجمن یانش‌وران مانتره پیک‌نیک نو‌دانشجویان زرتشتی را برگزار کرد.

پیک‌نیک دانشجویان تازه‌راه‌یافته به دانشگاه‌ها در آدینه ١٨ آبان ماه ١۴٠٣ در اردوگاه روستای بنادک‌سادات یزد برگزار شد.

نخست برنامه پیک‌نیک با گاتا‌خوانی یسنا بهشاد و خدامراد پارسی‌مهر، هموندان انجمن یانش‌وران مانتره آغاز شد.

این پیک‌نیک با برنامه‌هایی مانند پذیرایی، بازی‌های گروهی، بازدید از روستای بنادک‌سادات و… انجام شد.

این پیک‌نیک یک روز پس از برگزاری جشن معرفی نو‌دانشجویان زرتشتی از سوی انجمن یانش‌وران مانتره برگزار شد.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *