گزارش تصویری

گرامیداشت سالگرد درگذشت اَشو زرتشت در کوچه بیوک یزد

آیین درگذشت اَشو زرتشت به کوشش انجمن زرتشتیان کوچه بیوک، در نیمروز چهارشنبه پنجم دی‌ماه برگزار شد.

آیین سالگرد سالگرد درگذشت اَشو زرتشت با اوستا‌خوانی بهروز نجمی‌زاده از ساعت 12 نیمروز چهارشنبه پنجم دی‌ماه 1403 در تالار زرتشتیان کوچه بیوک آغاز شد.

بهروز جراح، فرنشین انجمن زرتشتیان کوچه بیوک، در سخنانی از نیک‌اندیشان و یاریگران این آیین سپاسگزاری کرد و در پایان از باشندگان با آشی که هزینه آن را جوانان کوچه بیوک تامین کردند، پذیرایی شد.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *