گزارش تصویری

دیدار همگانی بهشید برخوردار با زرتشتیان یزد

بهشید برخوردار، نماینده زرتشتیان در مجلس، همزمان با دو روز همایش انجمن‌ها و نهادهای زرتشتیان ایران در یزد، با همکیشان یزدی دیدار کرد.

دیدار همگانی همکیشان با نماینده زرتشتیان روز پنجشنبه ششم دی‌ماه 1403 از ساعت ۱۷ تا ۱۹ به میزبانی انجمن زرتشتیان یزد در تالار بانو و کیخسرو (بزرگ‌چمی) برگزار شد. این دیدار در حاشیه دو روز همایش انجمن‌ها و نهادهای زرتشتیان ایران برگزار شد. گزارش تصویری از این رویداد در ادامه آمده است:

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *