گزارش تصویری

گرامیداشت سی‌ویکمین سال درگذشت همسر اردشیر همتی

سی و یکمین سال درگذشت گوهر رییسی (همتی) همسر ارباب اردشیر در موسسه خیریه اردشیر همتی کرمان گرامی داشته شد.

به مناسبت سی‌ویکمین سال درگذشت گوهر رییسی (همتی) همسر ارباب اردشیر در پسین دوشنبه ۱۷ دی‌ماه در محل موسسه خیریه اردشیر همتی به ۱۳ نفر از دانشجویان پذیرفته‌شده در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از سوی موسسه خیریه اردشیر همتی مبلغی پول نقد پیشکش شد و مهرجی برخوردار، فرنشین موسسه لوح سپاسگزاری را به دانشجویان را پیشکش کردند.

فرتورها از مهنوش فرهمند است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *