افروختن آتش سده در آتشکده دولتخانه کرمان

آتش جشن ملی جهانی سده با دف‌نوازی و شادی در آتشکده دولتخانه کرمان فروزان شد.

برنامه پسین پنجشنبه ۱۱بهمن‌ماه 1403 خورشیدی از ساعت 15 با آیین جشن‌خوانی موبد مهران شهریاری آغاز شد. سپس با دف‌نوازی و شادی آتش جشن سده در فضای باز آتشکده برپا شد. در پایان با میوه‌های یَشته (اوستا خوانده) و سیروگ و پشمک و خوراک لوبیا گرم از باشندگان پذیرایی شد. در زیر عکس‌ها را می‌بینید:

فرتورها از مهنوش فرهمند است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *