گزارش تصویری

برگزاری نخستین دوره آموزش تیراندازی جوانان زرتشتی کرمان

با هماهنگی کمیسیون جوانان زرتشتی کرمان نخستین دوره کلاس‌های تیراندازی برگزار شد.

پیشنهاد برگزاری این دوره آموزش تیراندازی از سوی گروهی از هموندان فعال کمیسیون جوانان در نشست‌های شورای ورزشی آن کمیسیون ارایه و تصویب شد. وظیفه هماهنگی این کلاس را پشوتن مهران  بر عهده گرفت.
نخستین جلسه این کلاس‌ها، هفتم بهمن ماه 1403 آغاز شد. در دوره نخست این رویداد یک ماهه ده نفر شرکت کردند و این کلاس‌ها در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در هیات تیراندازی استان کرمان و زیر نظر مربی برجسته هیات استان آقای موسوی برگزار شد. این آموزش یک گام نو در جهت ارتقای ورزش و پرورش مهارت‌های ذهنی و بدنی جوانان زرتشتی کرمان به شمار می‌رود.
شایان گفتن است، دوره جدید این کلاس‌ها نیز در فروردین ماه پیگیری خواهد شد.

فرتورها از دنیا نوشادی و تریتی ضیاتبری است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *