گزارش تصویری از

گرامیداشت گَهَنبار پایان سال در آمریکا

زرتشتیان ایالت واشینگتن آمریکا گَهَنبار پایان سال ، که گاه آفرینش انسان است را گرامی داشتند.

انجمن زرتشتیان ایالت واشنگتن در پسین روز یکشنبه ۱۶ مارس 2025 گَهَنبار چهره همس پت میدیارم گاه را با باشندگی گروهی از همکیشان برگزار کردند. در این آیین متنی درباره زندگینامه روانشاد موبد مهربان فیروزگری خوانده شد. سپس از باشندگان با لرک، میوه و شام از دهش نیک‌اندیش پذیرایی شد.

فرتـــورها از آتوسا مندگاری است .

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *