گزارش تصویری از

پایش سلامت در رحمت‌آباد

پایش سلامت از سوی انجمن و سازمان جوانان زرتشتی رحمت‌آباد و با همکاری دکتر بهناز تیراندازی و دکتر رامبد خسرویانی در محل تالار فیروزه برگزار شد.

بنابر گزارش انجمن زرتشتیان رحمت‌آباد، در پایش سلامتی که در روز سه‌شنبه  ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ انجام گرفت، دکتر بهناز تیراندازی، متخصص طب درد که به‌ شکل افتخاری در کنار این انجمن  است در تالار فیروزه رحمت‌آباد از  ساعت 18 همکیشان را ویزیت کرد.

در  پایشی دیگر روز یکشنبه 26 اسفندماه 1403 دکتر رامبد خسرویانی،دندانپزشک، در تالار فیروزه  دندان همکیش زرتشی را ویزیت کرد. همچنین با پیشکش هدیه‌ای به خردسالان آن‌ها را به اجرای بهداشت دهان و دندان تشویق کرد. هدف از این تشویق این بود که اهمیت مراقبت از سلامت دهان در ذهن آن‌ها نهادینه شود.

روز 28

فرتورها از انجمن رحمت آباد است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *