دیدوبازدید نوروزی در آتشکده نصرت‌آباد

زرتشتیان نصرت‌آباد نخستین روز نوروز را با دیدوبازدید همگانی در آتشکده آغاز کردند.

همکیشان زرتشتی از ساعت 9 بامداد نخستین روز از ماه فروردین 1404 به دَرِمهر نصرت‌آباد رفتند و افزون بر نیایش به درگاه اهورامزدا با یکدیگر به دیدوبازدید نوروزی پرداختند.

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *