نام‌نویسی برای همایش مانتره 32 آغاز شد

کانون دانشجویان زرتشتی، نام‌نویسیِ سی‌و‌دومین همایش مانتره را آغاز کرد.

بنابر گزارش تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی، این نهاد دانشجویی برای آغاز سی‌و‌دومین همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره نخست نام‌نویسی در بخش‌های اوستاخوانی، گاتاشناسی و مانترک را آغاز کرد.

نام‌نویسی در این بخش‌ها از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه آغازشده و تا آدینه ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.

بنابراین گزارش زمام نام‌نویسی تمدید نخواهد شد.

شرکت‌کنندگان در صورت روی داد هرگونه مشکل یا پرسش در زمان نام‌نویسی همه‌روزه به‌غیراز روزهای تعطیل از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱ با شماره کانون دانشجویان زرتشتی ۶۶۷۴۴۶۷۰ و یا با شناسه تلگرام kdz_id @در پیوند باشند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *