یادآوری برگزاری دو مجمع همگانی انجمن زرتشتیان تهران

 مجمع‌ همگانی عادی انجمن زرتشتیان تهران و مجمع همگانی عادی به‌طور فوق‌العاده بامداد آدینه 26 اردیبهشت‌ماه 1404 برگزار خواهد شد.

مجمع‌ عادی ساعت 9 بامداد و نیز مجمع فوق‌العاده در ساعت 10:30 بامداد آدینه 26 اردیبهشت‌ماه 1404 در تالار خسروی برگزار خواهد شد.

همراه داشتن کارت شناسایی فارسی انجمن زرتشتیان تهران بایسته است.

دستور مجمع اول:

1-شنیدن گزارش هیات‌مدیره و بازرسان قانونی انجمن.

2-تصویب تراز و بیلان سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 1403.

دستور مجمع دوم:

1-گرفتن مجوز برای افراد نامزد مشمول تبصره یک ماده یازده اساسنامه.

2-گزینش هیات نظارت بر انتخابات هیات‌مدیره گردش 46 و هیات بازرسان سال مالی 1404.

نام‌نویسی از نامزدهای هموندی در هیات‌مدیره و گروه بازرسان به روزهای پس از ۲۶ اردیبهشت موکول شده است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *