گزارش تصویری از

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی از آتشکده یزد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از آتشکده زرتشتیان یزد دیدن کرد.

بنابر گزارش تارنمای انجمن زرتشتیان یزد، بهروز ندایی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مدیر توسعه منابع انسانی و تحول اداری این وزارتخانه و نیز سید محمد رستگاری، مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، روز پنجشنبه 19 تیرماه 1404 برابر با باد ایزد و تیرماه 3763 زرتشتی، از آتشکده زرتشتیان یزد دیدن کردند.

بهنام مالی، مدیر داخلی انجمن زرتشتیان یزد این گروه را همراهی کرد.

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *