گزارش تصویری از

سپاسگزاری شورای روستای مزرعه‌کلانتر از بهشید برخوردار

شورا و دهیاری روستای مزرعه کلانتر، افزون بر آگاهی‌رسانی درباره اجرای فاز دوم آسفالت بلوار این روستا، از کوشش‌های بهشید برخوردار، نماینده زرتشتیان در مجلس و کریم‌بیگی، بخشدار بخش مرکزی میبد، سپاسگزاری کردند.

بنابر گزارش شورای روستای مزرعه کلانتر با پیگیری‌های  پیگیرانه بهشید برخوردار، نماینده زرتشتیان در مجلس و کریم‌بیگی بخشدار بخش مرکزی میبد فاز دوم اجرای آسفالت بلوار مزرعه‌کلانتر آغاز شد.

این شورا این کار را گامی ارزشمند در راستای بهبود زیرساخت‌های روستا و بالابردن سطح کیفی زندگی ساکنان و اهالی این روستا می‌داند.

بنابراین گزارش، شورا و دهیاری روستای مزرعه‌کلانتر از کوشش‌های بی‌وقفه و موثر بهشید برخوردار، کریم‌بیگی و معتمدی سپاسگزاری کرد و افزود این پیگیری‌ها و پشتیبانی‌ها نقش بسزایی در تحقق این پروژه و رفع یکی از نیازهای اساسی روستا ایفا کردند. همچنین این شورا و دهیاری امیدوار است با تداوم این همکاری و تعامل سازنده شاهد پیشرفت و آبادانی روزافزون در روستای مزرعه‌کلانتر باشد.

فرتــورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *