نام‌نویسی دوره داوری درجه سه بدمینتون آغاز شد

کانون دانشجویان زرتشتی نام‌نویسی برای دوره آموزشی داوری درجه سه را آغاز کرد.

بنابر گزارش تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی، کمیته بدمینتون چهل و دومین دوره از پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان می‌خواهد دوره‌های داوری بدمینتون را پیش از آغاز جام برگزار کند.

این دوره‌ شامل آموزش‌های تئوری، عملی‌‌ و آزمون پایانی خواهد بود و در تالار بزرگ مارکار تهرانپارس برگزار می‌شود.

زمان‌ برگزاری کلاس‌ها به شرح زیر است:

روزهای پنجشنبه و آدینه دوم و سوم امرداد ماه 1404 از ساعت ۸ بامداد تا ۱۷ و روز شنبه چهارم امرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود.

آزمون تئوری نیز روز شنبه چهارم امردادماه ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ خواهد بود.

یکشنبه پنجم امرداد ماه 1404 آزمون عملی (از بامداد تا شب) برگزار می‌شود.

این دوره‌ آموزشی با همکاری و همیاری مدیریت مجموعه خراشه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان زرتشتی می‌توانند برای نام‌نویسی به شماره ۰۹۱۲۰۲۳۴۵۸۷ در پیوند باشند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *