گزارش تصویری از

آغاز دوره آموزشی نرم‌افزار فتوشاپ در کرمان

نخستین نشست از دوره آموزشی «فتوشاپ» به کوشش کمیسیون جوانان زرتشتی کرمان و با آموزش آبتین بختیاری در باشگاه اردشیر همتی کرمان برگزار شد.

به گزارش کمیسیون جوانان زرتشتی کرمان، این دوره در ادامه‌ی برنامه‌های آموزشی کمیسیون جوانان، با هدف توانمندسازی علاقه‌مندان در حوزه مهارت‌های گرافیکی و طراحی دیجیتال برگزار می‌شود. نخستین نشست آموزش در روز آدینه ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۴، با باشندگی ده تن از هنرجویانِ طراحی و گرافیک برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، موضوعات گوناگونی به‌گونه‌ای کاربردی بررسی شد؛ از جمله آن‌ها:
– مبانی و مفاهیم پایه طراحی و چاپ
– مفهوم لایه‌ها و کار با آن‌ها
– ابزار جابجایی در فتوشاپ و انواع قابلیت‌های آن
– ابزارهای کاربردی برای ایجاد شکل و انتخاب محیط‌های متنوع

فضای تعامل و گفت‌وگوی آزاد میان استاد و شرکت‌کنندگان، بستری مناسب برای پرسش‌گری و تبادل تجربه‌ها فراهم آورد.

نشست یادشده به کوشش شورای آموزشی – اقتصادی کمیسیون جوانان زرتشتی کرمان برگزار شد و رکسانا کیومرثی، هلنا گشتاسیان، آریومن فروهری مسوولیت برنامه‌ریزی و اجرای آن را بردوش داشتند.

در آغاز نشست، باشندگان با آبمیوه، بيسکوئيت و شکلات پذیرایی شدند و در میانه‌ی کلاس نیز استراحت کوتاهی با پذیرایی شیرینی و چای فراهم شد.

فرتورها از هلنا گشتاسیان است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *