گزارش تصویری از

آغاز سال تحصیلی در دبیرستان رستم‌آبادیان

دبیرستان پسرانه دوره اول رستم‌آبادیان روز سه‌شنبه، یکم مهر 1404 با آغاز سال تحصیلی جدید میزبان دانش‌آموزان و آموزگاران و کادر این دبیرستان بود.

بهشید برخوردار، نماینده زرتشتیان در مجلس در دبیرستان باشنده شد و به گفت‌وگو با اردشیر بهمردی، مدیر دبیرستان، فرشاد فرهی‌فر، فرنشین کمیسیون آموزش انجمن زرتشتیان تهران و سهراب سلامتی، هموند هیات‌امنای دبیرستان انوشیروان دادگر و مهرداد قدران، نویسنده و پژوهشگر با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

دبیرستان رستم‌آبادیان بنیاد شده در سال 1320 خورشیدی، یکی از آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی وابسته به انجمن زرتشتیان تهران است.

فرتور از مهربان افسر کشمیری است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *