گزارش تصویری از

زنگ سال تحصیلی در دبستان دینیاری نواخته شد

دانش‌آموزان دبستان دینیاری در نخستین روز مهر، آغاز سال تحصیلی را با شادی جشن گرفتند.

نخستین روز آغاز سال تحصیلی دبستان دینیاری در روز سه‌شنبه اول مهرماه 1404 با نواختن زنگ مدرسه از سوی موبد رستم کاووسیان زاده و خواندن گاتها و اوستای تندرستی آغاز شد. در ادامه فریبا غیبی، مدیر دبستان به دانش‌آموزان خوش‌آمد گفت. پس‌ازآن با معرفی آموزگاران و پیشکش هدایا به دانش‌آموزان سال تحصیلی آغاز شد و دانش‌آموزان به سر کلاس‌های خود رفتند.

دبستان دینیاری، تنها دبستان ویژه پسران زرتشتی در استان یزد است.

فرتورها از دبستان دینیاری است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *