گردهمایی سپاسداری از آموزگاران و دانش‌آموزان کلاس دینی کرمان

به خجستگی جشن مهرگان گردهمایی اهدای هدایا به آموزگاران و دانش آموزان و سپاسداری از شرکت‌کنندگان در مانتره، دهم مهرماه در تالار آتشکده کرمان برگزار شد.

برنامه از ساعت 15 آغاز شد. موبدیار مهرزاد کاویانی سروده‌هایی از گاتها را خواند. سپس از سیما کیانی مدیریت کلاس‌های دینی سپاسداری شد که به دلیل مشکلات در کنار آموزگاران و دانش‌آموزان نیستند و با پیشکش لوح تقدیر از سوی جهانگیر فروهر معاون انجمن از زحماتشان تقدیر شد و آرشین بختیاری مدیریت کلاس‌های دینی را برعهده گرفت. سپس از آموزگاران هرپایه با پیشکش جام‌های مسی و دانش‌آموزان با کارت هدیه و لوح، تقدیر شد و عکس یادگاری گرفتند. کارت‌های هدیه از دهش فریدون زرتشتی، ایرج ایزدی و دینیار کاویانی و انجمن زرتشتیان کرمان تهیه شده است.

کلاس دینی هفته آینده ۱۷ مهر باز گشایی می‌شود و آیین سدره‌پوشی آدینه ۱۸ مهر است.

در زیر عکس‌ها را می‌بینید:

فرتورها از مهنوش فرهمند است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *