آگهی نوبت دوم مجمع همگانی انجمن زرتشتیان یزد

انجمن زرتشتیان یزد زمان برگزاری مجمع همگانی عادی سالیانه خود را آگاهی‌رسانی کرد.

بنابر گزارش تارنمای انجمن زرتشتیان یزد، این انجمن در روز آدینه مورخ 25 مهرماه 1404 برابر با اورمزد و آبان ماه 3763 زرتشتی، مجمع همگانی عادی سالیانه نوبت دوم در گردش 64 را برگزار خواهد کرد.

این نشست در ساعت 16 در تالار بزرگچمی برگزار خواهد شد. همکیشان زرتشتی واجد شرایط ساکن در محدوده محله زرتشتیان یزد بایسته است برای شرکت در این نشست با در دست داشتن کارت ملی باشنده باشند.

موضوع نشست به شرح زیر است:

-گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی

-تعیین روزنامه جهت درج آگهی‌های انجمن

-اتخاذ تصمیم در مورد صورت‌های مالی عملکرد 1403

-تعیین بازرس اصلی و علی‌البدل

-تصمیم‌گیری در خصوص انتقال سند زیارتگاه ستی پیر به نام انجمن زرتشتیان مریم‌آباد

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *