همیاری دانش‌آموزان در گهنبار ایاسرم‌گاه کرمان

آیین گهنبار چهره ایاسرم گاه با همکاری دانش‌آموزان کلاس‌های دینی، پسین پنجشنبه ۲۴ مهرماه در تالار آتشکده کرمان برگزار شد.

درآغاز موبدان مهران شهریاری و ویشتاسب موبدشاهی و موبدیار مهرزاد کاویانی و آموزگاران کلاس‌های دینی و دانش‌آموزان اوستای باسیته را گروهی اجرا کردند. سپس موبدان اوستای گهنبار را خواندند و هیراد بختیاری و نیوشا زنده‌نوش و پندار پیمان به بُریدن میوه‌ها پرداختند و مینا مزدایی آفرینگان می‌گفت. سپس با هماهنگی موبدیار مهرزاد کاویانی، مهرناز فیروزان از دانش‌آموزان کلاس دینی درباره سفره مهرگان و فلسفه نمادها پرداخت. در پایان از باشندگان با میوه یشته (اوستا خوانده) و چای و شیرینی و لُرک از باشندگان پذیرایی شد. در زیر عکس‌ها را می‌بینید:

فرتور از مهنوش فرهمند است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *