گزارش تصویری از

راه‌یابی مهربرزین رستمی به دومین المپیک فناوری

مهربرزین رستمی عصرآبادی دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه باهنر کرمان به دومین المپیک فناوری راه یافت.

این همکیش زرتشتی کرمانی به همراه هم‌تیمی‌های خود در مرحله نخست برگزیده شدند و در تهران به مرحله نهایی این رقابت‌ها رفتند.

این المپیک فناوری در زمینه‌های هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی سایبری، رباتیک و پهباد برگزار شد که تیم مهربرزین درزمینه‌ی برنامه‌نویسی به المپیک فناوری راه یافت. در این المپیک به تیم‌های برتر در هر زمینه، عضویت در بنیاد نخبگان و جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

فرتورها از مهنوش فرهمند است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

2 پاسخ

  1. هزاران درود بر شما و خانواده بزرگوارتان. افتخار ایران و ایرانیان.

  2. درود به هم وطن و هم شهری عزیز،امیدوارم که ایران به شکوه گذشته برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *