آراد کیومرثی در شاهنامه‌خوانی کرمان لوح سپاس گرفت

آراد کیومرثی، با کسب رتبه‌ی سوم در رشته نقالی، از سوی اداره آموزش‌وپرورش ناحیه دو کرمان لوح سپاس دریافت کرد.

آراد کیومرثی فرزند مهین دخت کشاورزیان و اردشیر، دانش‌آموز دوره دوم ابتدایی دبستان «گلهای معلم» کرمان در چهل‌و‌سومین جشواره فرهنگی هنری فردا، در رشته نقالی رتبه سوم شد. وی در کلاس‌های شاهنامه‌خوانی انجمن زرتشتیان کرمان با استادی دکتر میترا خسروی آموزش دیده است.

 

 

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *