گزارش تصویری از

همازوری زرتشتیان مریم‌آباد در تدارکات آیین درگذشت اشوزرتشت

زرتشتیان مریم‌آباد یزد در آماده‌سازی خوراک‌های آیین درگذشت اشوزرتشت همازوری داشتند.

گروهی از زرتشتیان مریم‌آباد و هموندان انجمن زرتشتیان مریم‌آباد، روزهای چهارشنبه سوم دی‌ماه و پنجشنبه چهارم دی‌ماه ۱۴۰۴ با باشندگی در تالار اجتماعات مریم‌آباد، در آماده‌سازی آیین درگذشت اشو زرتشت، همازوری داشتند.

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *