گزارش تصویری از

آیین آفرینگان‌خوانی درگذشت اشوزرتشت در تالار ایرج تهران

انجمن زرتشتیان تهران، آیین آفرینگان‌خوانی اَشو زرتشت را، روز خور ایزد و دی‌ماه در تالار ایرج برگزار کرد.

آیین آفرینگان‌خوانی به یاد یگانه وخشور ایران‌زمین اَشو زرتشت مهراسپنتمان با آفرینگان‌خوانی موبد فرهنگ و باشندگی بهشید برخوردار، نماینده زرتشتیان در مجلس، افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران و دیگر همکیشان زرتشتی، بامداد روز خور ایزد و دی‌ماه 3763 زرتشتی برابر با آدینه پنجم دی‌ماه 1404 خورشیدی از ساعت 8:30 در تالار ایرج برگزار شد.

همچنین آیین دینی دیگری نیز در آرمگاه قصر فیروزه از ساعت 10 بامداد برگزار شد.

فرتور از مهربان افسر کشمیری است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *