گزارش تصویری

نمایشگاه فرهنگی و هنری در خانه نرگس برگزار شد

خانه نرگس پسین آدینه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۴ میزبان نمایش نیم‌روزه دستاوردهای فرهنگی و هنری زرتشتیان بود که به کوشش انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران برپا شد.

این نمایشگاه نیم‌روزه با هدف شناساندن و پشتیبانی از کارهای فرهنگی و هنری از ساعت ۱۳ تا ۱۸ برگزار شد و در آن دست‌ساخته‌ها و آورده‌های همکیشان زرتشتی در دید بازدیدکنندگان گذاشته شد و امکان خرید آن‌ها نیز فراهم بود.

این نمایشگاه در روز گهنبار میدیاریم گاه برگزار شد.

فرتورها از مهربان افسرکشمیری است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *