لوگو امرداد

برگزیده‌ی دوره‌ی نهم پاداش واستار در انتظار نتیجه‌ی داوران

images

برگزیده‌ی نهمین دوره از پاداش واستار هنوز در انتظار مشخص شدن نتیجه‌ی داوران در بخش پایانی است.

نهمین دوره‌ی پاداش واستار پس از مشخص شدن برگزیده‌ی این دوره برگزار می‌شود. به گفته‌ی کیقباد بهدین هماهنگ‌کننده‌ی این جشنواره، نامزد این دوره از پاداش واستار در انتظار نتیجه‌ی داوران در بخش پایانی است. پیشکش پاداش واستار نیز از آغاز تاکنون از سوی گروهی از دهشمندانِ هازمان زرتشتی داده می‌شود.
بهدین پیرامون جشنواره‌ی امسال گفت: «برگزیده‌ی این جشنواره تا سال گذشته از میان دانشجویان برتر بوده است ولی امسال نامزد دریافت این پیشکش دانش‌آموز است. ارزش مادی پیشکش این دوره از پاداش واستار نزدیک به دو میلیون تومان است. داورانِ این جشنواره از میان زرتشتیان هستند.»

در دوره‌ی هشتم از این جشنواره که در مهرماه 1394 خورشیدی برگزار شده بود، از روشنک مهرشاهی به شوند پیروزی در مرحله‌های نخست و دوم سپاس‌داری شد. تاکنون بهنام مرادیان، فرزاد خدادادی، کامران کیخسروی، پریسا کوکلری، راییکا خورشیدیان، نسرین خنجری و فرامرز کامیاب‌پور پاداش واستار را دریافت کرده‌اند. پاداش واستار، پاداشی است که به پژوهشگران زرتشتی و جوانان و نوجوانان پیشکش می‌شود. هدف از پیشکش پاداش واستار پشتیبانی از دانشمندان و هنرمندان جوان و رواج دادن پژوهش و کار در زمینه‌ی دانش، هنر و فن‌آوری است. هر کس می‌تواند خود یا هر کس دیگر را در هر زمانی، در تارنمای این پاداش به نشانی WWW.Vastar.ir نامزد دریافت آن کند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30