لوگو امرداد

ابراز همدردی استاندار یزد با خانواده زنده‌یاد مهیار فرزانه

photo 2020 04 26 10 13 4811 768x768 1استاندار یزد، در پیام آرامش‌باد، با خانواده‌ی زنده‌یاد مهیار فرزانه، ورزشکار زرتشتی و عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری نوجوانان، ابراز همدردی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، در پیام محمدعلی طالبی، استاندار یزد آمده است: «خبر ناگوار و تلخ درگذشت ورزشکار عزیز و ملی‌پوش یزدی زنده یاد مهیار فرزانه موجب تأثر گردید، با تسلیت این حادثه غم‌بار به شما و بازماندگان محترم، برخود لازم می‌دانم از اقدام خداپسندانه و انسان‌دوستانه اهدای اعضای فرزند عزیز و دلبندتان که حیات‌بخش جان های تازه گردیده و صحنه ‌ای بی‌بدیل از ایثار و فداکاری را در تابلوی زندگی به منصه ظهور رسانده و روح فرزند گرامی‌تان را مسرور گردانیده، صمیمانه تجلیل نمایم.
تندرستی همراه با طول عمر با برکت را برایتان از درگاه خداوند سبحان مسئلت نموده و رجاء واثق دارم با این اقدام نیک، روح فرزند عزیزتان قرین آرامش خواهد بود».

مهیار فرزانه، ملی‌پوش نوجوان یکی از استعدا‌های برتر فدراسیون دوچرخه‌سواری، همیشه آماده‌ی قهرمانی بود و برای حفظ آمادگی جسمانی ساعت‌ها به تمرین‌های خود ادامه می‌داد. بامداد آدینه پنجم اردیبهشت‌ماه 1399 خورشیدی، هنگام تمرین در جاده‌ی تفت-یزد دچار سانحه تصادف شد و در پی مرگ مغزی درگذشت. خانواده‌ی مهیار فرزانه در شرایط مرگ مغزی فرزند عزیزشان با انجام کاری انسان‌دوستانه اعضای حیات‌بخش بدن وی را برای پیوند سه بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا کردند و زندگی دوباره به بیماران و امید را به خانواده‌ی آنان بخشیدند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-03