لوگو امرداد
کانون دانشجویان زرتشتی برخط برگزار می‌کند

آموزش شیوه اصولی تحلیل بازار بورس از پایه تا پیشرفته

تحلیل بورسکانون دانشجویان زرتشتی در راستای افزایش آگاهی سرمایه‌گذاری در بازار مالی، دوره‌ی آموزش شیوه‌ی اصولی تحلیل بازار بورس را برخط (:آنلاین) برگزار می‌کند.
این روزها که تمایل برای سرمایه‌گذاری در بورس افزایش یافته و هر روز رکورد جدیدی ثبت می‌شود. کانون دانشجویان زرتشتی برای بالابردن دانش مبانی و اصول بورس، بر آن شده تا شیوه‌ی اصولی تحلیل این بازار از پایه تا پیشرفته را آموزش دهد. در این دوره به آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک پرداخته می‌شود. تحلیل تکنیکال دانشی‌ است که از این راه می‌توان همه‌ی بازارهای مالی را تحلیل و پیش‌بینی کرد. دوستداران سرمایه‌گذاری با فراگیری این دانش می‌توانند نمودار بازارهای مالی مانند بازارهای ارز، طلا، بازار جهانی فارکس و همچنین ارزهای دیجیتال بیت‌کوین و اتریوم را که نوسان‌شان برپایه‌ی عرضه و تقاضا است، تحلیل و پیش‌بینی کنید.
همه‌ی هزینه‌ی این دوره به حساب مددکاری کانون دانشجویان زرتشتی واریز می‌شود. زمان نام‌نویسی تا تاریخ ۱۵ امردادماه 1399 خورشیدی است. دوستداران برای نام‌نویسی در این دوره آموزشی 20 ساعته می‌توانند به نشانی کانون دانشجویان زرتشتی @kdzid پیام دهید. ده نفر اولی که نام‌نویسی کنند از تخفیف ویژه ۲۵ درصدی برخوردار خواهند شد و از قیمت دوره‌ی آنها کاسته می‌شود.
آموزش در روزهای شنبه و دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰ برخط (:آنلاین) برگزار می‌شود. این دوره را جاوید نریمان آموزش می‌دهد.

fvs nv hkk nhkadhk

دوره‌ی موفقیت در بورس؛ آموزش تحلیل تکنیکال کلاسیک از پایه تا پیشرفته شامل بخش‌های زیر است:

– آموزش الفبای بورس

-آموزش مفاهیم پایه ای تحلیل تکنیکال

-آموزش بیش از ۲۰ اندیکاتور و اسیلاتور مهم و کاربردی

-ابزاری برای پیش بینی و تحلیل بازار بورس، طلا، ارز، بازار جهانی فارکس و ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین است.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07