لوگو امرداد

نام‌نویسی اینترنتی کلاس‌های دینی سازمان فروهر آغاز شد

نام‌نویسی اینترنتی کلاس‌های دینی دانش‌آموزان زرتشتی ساکن تهران از  18 امردادماه آغاز شد.

سازمان جوانان زرتشتی تهران (سازمان فروهر) به آگاهی خانواده‌ها می‌رساند نام‌نویسی کلاس‌های دینی از لینک مستقیم https://panel.sjzt.ir آغاز شده است و تا ۳۱ امرداد‌ماه ادامه دارد.
نام‌نویسی از این لینک مستقیم دو مرحله‌ای است. در مرحله‌ی نخست یکی از والدین یک حساب کاربری برای خود ایجاد می‌کند. در مرحله‌ی دوم، نام‌نویسی فرزند یا فرزندان خود که در سال آموزشی پیش رو در کلاس‌های دینی سازمان جوانان زرتشتی یا آموزشگاه هرمز آرش به تحصیل خواهند پرداخت را انجام می‌دهند.
با توجه به این که سال تحصیلی 1400-1399 از نیمه‌ی شهریور‌ماه آغاز می‌شود، نام‌نویسی کلاس‌های دینی، ویژه دانش آموزان زرتشتی که در مدارس غیرزرتشتی تحصیل می‌کنند از ۱۸ تا ۳۱ امردادماه از تارنمای سازمان جوانان زرتشتی تهران (فروهر) www.sjzt.ir امکان‌پذیر است.
سازمان فروهر اعلام کرده است که به دلیل فراگیری کرونا و حفظ تندرستی همکیشان، نام‌نویسی تنها از راه تارنما و در زمان یاد شده با تکمیل فرم و گزینش محل کلاس خود را (سازمان جوانان زرتشتی یا آموزشگاه هرمز آرش) انجام می‌شود.
بر پایه اعلام سازمان فروهر، کلاس‌ها در سال تحصیلی پیش رو به صورت آنلاین و از طریق پلتفرم های در نظر گرفته شده توسط سازمان جوانان زرتشتی برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05