لوگو امرداد

آیین گهنبار به فرخندگی ۲۱ سالگی هفته‌نامه امرداد

بیست‌ویکمین سالگرد پایه‌گذاری هفته‌نامه‌ی خبری-فرهنگی امرداد با برگزاری آیین گهنبار و خواست تندرستی و شادکامی خوانندگان، دهشمندان، آگهی‌دهندگان و همکاران امرداد گرامی داشته شد.
آیین گهنبار به فرخندگی بیست‌ویک سال بنیانگذاری هفته‌نامه‌ی خبری-فرهنگی امرداد، بامداد شنبه 18 امردادماه 1399 خورشیدی با اوستاخوانی موبد پدرام سروش‌پور و باشندگی شماری از همکاران امرداد در دفتر هفته‌نامه برگزار شد. در این روزهایی که پیامدهای فراگیری کووید-19 را می‌گذرانیم، دوستداران و همراهان امرداد همزمان با پخش زنده‌ی آیین اوستاخوانی‌ از صفحه اینستاگرام امرداد، هم‌بهره‌ی میزد مینوی گهنبار شدند.
18 امردادماه 1378 خورشیدی شالوده و بنیان هفته‌نامه‌ی خبری-فرهنگی امرداد در راستای گسترش آگاهی از فرهنگ و تاریخ باشکوه ایران زمین جاودان، پایه‌ریزی شد. این نشریه با باور به بی‌مرگی و جاودانگی فرهنگ دیرپای ایران‌زمین، روزهای سخت را پشت سر گذاشت. هفته‌نامه امرداد با امید به گذر از دشواری‌های پیش‌رو همچنان پایبند به پیمان خود می‌کوشد تا در راه شناخت و شناساندن فرهنگ و تمدن پربار ایران زمین گام بردارد. در این راه هماره سپاس‌گزار یاران همیشگی خود و دلگرم به پشتیبانی آنان است. امیدواریم این رویداد فرهنگی با مهرورزی و همراهی خوانندگان و دوستداران فرهیخته، همانند نامش ماندگاری و نامیرایی را تجربه کند.

1 15
هفته‌نامه‌ی خبری-فرهنگی «امرداد» بیست‌ویکساله شد
2 2
18 امردادماه 1378 خورشیدی شالوده و بنیان هفته‌نامه‌ی خبری-فرهنگی امرداد پایه‌ریزی شد
3 2
هفته‌نامه امرداد می‌کوشد تا در راه شناخت و شناساندن فرهنگ و تمدن پربار ایران زمین گام بردارد
4 2
آیین گهنبار به فرخندگی سالگرد بنیادگذاری هفته‌نامه‌ی فرهنگی-خبری امرداد با اوستاخوانی موبد پدرام سروش‌پور برگزار شد
5 2
آیین گهنبار همزمان از صفحه اینستاگرام امرداد پخش زنده شد و دوستداران و خوانندگان امرداد هم‌بهره‌ی میزد مینوی گهنبار شدند
6 2
خجسته آیین گهنبار به فراخور بیست‌ویکمین سال بنیان‌گذاری هفته‌نامه امرداد با خواست تندرستی خوانندگان، همیاران، همکاران امرداد و گذر از روزهای سخت کرونا

7 1

8 1

9 1

10 1

11 2

12 2

13 1

14 1

15 1

بابک سلامتی مدیر مسوول و سردبیر هفته‌نامه امرداد

16 1

17 1

18 1

19 1

20

21

22

23

24

 موبد پدرام سروش پور درباره آفرینامی و ویسپوخاترم سخن گفت در هنگام نیایش اوستا

25

26

27

فرتور از همایون مهرزاد است.

2393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

11 پاسخ

  1. امرداد پاینده و جاوید بماناد. به امیدجشن سد سالگی…

  2. با بهترین درودها ، زادروز امرداد و روز خبرنگار را به همه دست اندرکاران امرداد شادباش میگویم و برایشان بهترین ها را ارزو دارم .

  3. یکی از بهترین روزنامه های تاریخ ایران است که در این روزهای پرتنش، با پرداختن به تاریخ و فرهنگ ایران زمین به ما آرامش روان می دهد.

  4. از گردانندگان هفته نامه امرداد کمال تشکر دارم
    امیدوارم همگی با کمک مالی و معنوی خودمان پشتیبان
    این نشریه در سالیان دراز باشیم

  5. بیست و یکمین سالگشت بنیانگذاری نشریه فرهنگی امرداد بر همه دست اندر کاران و دوستداران آن فرخنده، و کوشش های پی گیر آنان برای شناخت و شناساندن هر چه بیشتر تاریخ و فرهنگ ایران و ارزشهای نهفته در آن ارج مند و پرثمر باد

  6. برای روزنامه امرداد آرزوی ماندگاری و سربلندی های بیشتر میکنم. به امید جشن صدسالگی امرداد
    از عکسهای زیبای همایون مهرزاد هم سپاس ویژه دارم.
    به امید پایداری ، جاودانگی و شادکامی امرداد و امردادی ها …

  7. مدت ها بود که پدرام جان سروشپور این موبد دوست داشتني و باسواد را در مطالب و تصاوير نشريه امرداد نديده بودم. پدرام جان دوستت داریم . همچنين از امردادنامه ازبرای نوشتارهای بسیار گرانبهایش سپاسگزارم .

  8. پیروز و بهروز باشید
    مانا باد اندیشه نیکتان و جاودان باد نام ایران و ایرانی.
    جز سپاس هیچ نمیتوانیم بگوییم در تمام این ۱۵ سال ک خواننده امرداد بوده ام جز دانش و خرد و مهر هیچ ندیدم. برای تک تک شما از خداوند یکتا سلامتی و شادی و روزی بی پایان خواهانم.

  9. درود بر سرور گرامی مهربان بابک سلامتی و درود های فراوان به همه همکاران گرامیشان در دوهفته نامه وزین بی همتای امرداد بیست یکمین سال زادروز امرداد را به همه شما بزرگواران فرهیخته و نجیب زاده میهن پرست شادباش فرخنده باد .پرتوان باشید پاسداران راستین دین بهی و فرهنگ ناب ایرانی و بکوشید همچنان در راه گسترش فرهنگ تاریخ تمدن ایران باستان به فرزندان راستین این مرز بوم که مهر میهن را در سینه دارندودوست دارند از شکوه فرهنگ راستین شادی گستر ایران باستان آگاه شوند از اهورا مزدای بزرگ برای یکا یک شما بزرگواران تندرستی شادکامی دیر زیوی راآرمان دارم
    با سپاس فراوان
    یزدان پاک نگهدارتان باد..

  10. با درود و وقت به خیر: بیست و یکمین سالگرد نشریه امرداد را به همۀ دست اندرکاران آن نشریه به ویژه سردبیر محترم آن آقای مهندس بابک سلامتی شادباش میگویم و امیدوارم سالهای سال از انتشار فرهنگ و تاریخ پربار این سرزمین بیش از پیش پیروز باشند. ضمنأ تندرستی و دیرزیوی آقای مهندس موبدِ با دانش پدرام سروش پور را از درگاه اهورا مزدای یکتا وبیهمتا خواهانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06