لوگو امرداد
کانون دانشجویان زرتشتی مجازی برگزار می‌کند

دوره آموزش دینی ویژه کنکور 1400

Dini 1400 KDZ 1448x2048 1کانون دانشجویان زرتشتی، کلاس‌های دینی ویژه‌ی داوطلبان آزمون سراسری 1400 را در فضای اسکای روم برای سراسر کشور مجازی برگزار می‌کند.
در این دوره مطالب کتاب‌های دهم، یازدهم و دوازدهم و همچنین کتاب‌های ویژه‌ی زرتشتیان به طور کامل برای آمادگی دانش‌آموزان داوطلب آزمون سراسری 1400 تدریس می‌شود.
کانون دانشجویان زرتشتی یادآوری کرده است که دانش‌آموزان برای دریافت نمره‌های مستمر و پایان ترم نخست، باید در کلاس‌های دینی که هر ساله برگزار می‌شود شرکت کنند و این دوره‌ها تنها برای آمادگی پذیرفته شدن در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

جلسه نخست، دوم شهریورماه

جلسه نخست این دوره از آموزش روز یکشنبه، دوم شهریورماه، ساعت ۱۷، به صورت رایگان برگزار خواهد شد و تنها دانش‌آموزانی می‌توانند در این جلسه شرکت کنند که نام‌نویسی اولیه برای حضور در جلسه‌ی نخست را انجام بدهند و پس از شرکت در این جلسه‌ی رایگان درباره‌ی هزینه و نام‌نویسی نهایی به دانش‌آموزان آگاهی‌رسانی می‌شود.

نیمه آذرماه پایان دوره

زمان برگزاری این دوره‌ها در ۴ هفته‌ی نخست، یکشنبه‌ها ساعت ۱۷ خواهد بود و پس از مشخص شدن زمان قطعی کلاس‌های دینی زرتشتی و همچنین با هم‌اندیشی دانش‌آموزان، زمان دیگر جلسه‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.
برابر با برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده و با توجه به برگزاری هفتگی این کلاس‌ها، هفته‌ی دوم یا سوم آذرماه، این دوره‌‌ی آمادگی برای آزمون سراسری 1400 به پایان می‌رسد.

امکان شرکت دانش‌آموزان ادیان توحیدی از سراسر ایران

این نشست‌های آموزشی به شیوه برخط (: آنلاین) و در اسکای روم برگزار خواهد شد. با برگزاری این دوره‌ها به شیوه‌ی مجازی همه‌ی دانش‌آموزان ادیان توحیدی (اقلیت‌های دینی)، می‌توانند از سراسر شهرهای کشور در این نشست‌های آموزشی شرکت کنند و تنها سه جلسه‌ی پایانی ویژه‌ی دانش‌آموزان زرتشتی است.

ظرفیت محدود اسکای روم

با توجه به محدودیت ظرفیت اسکای روم، حداکثر ظرفیت کنونی که در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان زرتشتی، ۳۵ تن و برای دانش‌آموزان دیگر ادیان توحیدی (اقلیت‌های دینی)، ۲۰ تن پیش‌بینی شده است. همچنین برگزاری کلاس‌ها وابسته به رسیدن شمار دانش‌آموزان درخواست‌دهنده، به حد نصاب ۲۵ نفر است.

چگونگی نام‌نویسی

دانش‌آموزان برای نام‌نویسی اولیه می‌توانند با شناسه‌ی کانون دانشجویان زرتشتی در شبکه اجتماعی به نشانی kdz_id@ پیوند بگیرند و یا از از راه پیوند با نشانی https://bit.ly/2PIcRXU، اقدام به نام‌نویسی کنند.

برنامه کلاس دینی ویژه آمادگی آزمون سراسری 1400

dini1

dini2

dini3

کانون دانشجویان زرتشتی برای چهارمین بار پیاپی است که کلاس‌های دینی ویژه‌ی آمادگی داوطلبان کنکور برگزار می‌کند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09