لوگو امرداد
جام 1401، جام نهم خواهد بود

برگزاری دوره‌ی هشتم جام بدمینتون به گونه‌ای دیگر

بدمینتون 1دوره‌ی هشتم جام بدمینتون زرتشتیان ایران با چهار روز چالش، خاطره‌آفرینی و پخش نماهنگ به گونه‌ای متفاوت در اینستاگرام مجازی برگزار می‌شود.

انجمن زرتشتیان شیراز به آگاهی رساند، دوره‌ی هشتم این پیکارها با برگزاری چندین چالش و پخش آیین گشایش و پایانی در همان تاریخ‌های مشخص شده (28 تا 31 امردادماه 99) به کار خود پایان خواهد داد تا بدین گونه دوره‌ی هشتم به تاریخ بپیوندد. دوره‌ی آینده‌ی پیکارهای قهرمانی بدمینتون زرتشتیان ایران که در سال 1401 برگزار می‌شود، دوره‌ی نهم خواهد بود.

یازدهم امردادماه بود که شبنم پوردهی فرنشین کمیسیون ورزش انجمن زرتشتیان شیراز به گونه‌ای رسمی لغو هشتمین دوره‌ی پیکارهای قهرمانی بدمینتون زرتشتیان ایران را اعلام کرد و از برگزاری دوره‌ی آتی پیکارها در سال 1401 خبر داد.
همانگونه که پیش از این نیز خبرهایی از برگزاری نمادین آیین گشایش و پایانی دوره‌ی هشتم به گوش رسیده بود. انجمن زرتشتیان شیراز در صفحه‌ی رسمی در اینستاگرام به نشانی https://instagram.com/zbcshiraz که به این پیکارها ویژه شده، از همه‌ی علاقمندان زرتشتی دعوت کرده است در چالش‌هایی که با هدف خاطره‌آفرینی در جام هشتم طراحی شده، شرکت کنند.
توضیح‌های ارائه شده برای چالش‌ها را در زیر یادآوری می‌کنیم:

چالش خلاقیت:

ذد

-حرکات موزون با موزیک خرگوش سنبل جام (برای کودکان زیر 7 سال)
-نوشتن خاطره یا خاطره گویی از دوره‌های پیشین جام
-انجام حرکات نمایشی با توپ و راکت بدمینتون
-پخت کیک به فرم توپ و یا راکت بدمینتون
-ساخت کاردستی مرتبط با جام بدمینتون
-طراحی یادبود، پوستر، مدال و … جهت دوره‌های آینده و هر خلاقیت دیگر در پیوند با جام بدمینتون.

چالش نقاشی: با موضوع بدمینتون و جام بدمینتون (همه‌ی گروه‌های سنی)

بل

نقاشی به نوعی بازگوکننده‌ی احساسات و اندیشه‌های درونی شما نسبت به موضوع است. با کشیدن نقاشی احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
ویدیوها، نقاشی‌ها، متن‌ها و عکس‌های ارسالی از خلاقیت‌های علاقمندان پس از بررسی و تایید کمیته‌ی نظارت در صفحه‌ی رسمی این پیکارها (اینستاگرام) به نمایش گذاشته خواهد شد.
به 7 شرکت‌کننده در چالش‌های خلاقیت و نقاشی که پست منتشر شده از اثر ارسالی انها بیشترین تعداد لایک را به خود ویژه کند (محبوب‌ترین‌ها) و همچنین یک نفر برگزیده‌ی کمیته نظارت، در مجموع 8 برگزیده‌ی نهایی هر کدام یک میلیون ریال پیشکش خواهد شد.

چالش عکس:

IMG 20200812 WA0018

عکس در کنار تندیس‌ها، لوح تقدیرها، یادبودها، کارت‌های شرکت‌کنندگی دوره‌های مختلف جام بدمینتون مورد نظر است. از عکس‌های ارسالی کلیپی تهیه و از طریق صفحه‌ی اینستاگرام به نمایش گذاشته خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را بیشینه تا تاریخ پنج‌شنبه 30 امردادماه به شماره واتساپ یا تلگرام 09214182134 یا به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30