لوگو امرداد

اسفندیار تیراندازیان هموند پیشین انجمن زرتشتیان تهران درگذشت

تیراندازیان 12اسفندیار مهربان تیراندازیان، هموند هیات‌مدیره‌ی گردش‌های ۳۵، ۳۶ و ۳۷ انجمن زرتشتیان تهران چشم از جهان هستی فروبست.

روانشاد اسفندیار تیراندازیان، زامیاد ایزد از ماه امرتات در گاهشمار زرتشتی برابر با  آدینه 24 امرداد‌ماه 1399 خورشیدی در پی بیماری و ایست قلبی درگذشت.
اسفندیار تیراندازیان، فرزند شیرین و مهربان زاده‌ی 1311 خورشیدی در اهرستان یزد چشم به جهان گشود. دوران نوجوانی را همراه با کسب علم و دانش به کار و کوشش نیز مشغول بوده است. ایشان پس از گرفتن مدرک دیپلم به تهران آمد و در بانک بازرگانی (تجارت کنونی) مشغول به کار شد. چندین سال به عنوان رئیس شعبه‌های درجه یک بانک تجارت خدمت کرد. در سال 1346 با شیرین پورایران پیوند زناشویی بست و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام‌های مهرداد و مهران هستند. مینا کاوسی همسر مهرداد و آناهیتا سامیا کلانتری همسر مهران و نوه‌های خانواده به نام‌های، مهرانا، مهرا، مایا و مازیار  هستند.
روانشاد اسفندیار تیراندازیان، در فعالیت‌های اجتماعی کوشا و از هموندان هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران در گردش‌های ۳۵، ۳۶ و ۳۷ بود. همچنین سالیان سال به عنوان هموند اصلی بنیاد خیریه و موقوفه‌ی رستم بهمن آبادیان خدمات ارزنده‌ای را به جامعه‌ی زرتشتی ارائه کرده است.
هفته‌نامه‌ی امرداد درگذشت بهشتی‌روان اسفندیار تیراندازیان را به بستگان آن روانشاد به‌ویژه دکتر مهران تیراندازیان، هموند هیات‌مدیره‌ی گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران آرامش‌باد گفته؛ برای آن انوشه‌روان، شادی روان و گروسمان‌نشینی و برای بازماندگان دیرزیوی و شکیبایی آرزومند است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

5 پاسخ

  1. روان ارجمند یار اسفندیار تیراندازیان شاد و یادش گرامی باد

  2. یاد و خاطره اش برای همیشه به نیکی گرامی است . ارامش باد را برای بازماندگان زنده روان خواستارم

  3. به فروهر پاک مردان و زنان پارسا درود باد.
    به روان و فروهر پاک روانشاد اسفندیار مهربان تیراندازیان درود باد. در گذشت این نیک اندیش فرهیخته و هموند بنیاد خیریه رستم بهمن آبادیان را آرامش باد می‌گوییم. از اهورامزدا تندرستی و دیرزیوی برای بازماندگان آن روانشاد آرزومندیم
    سالنمای راستی

  4. بر فروهر اسفندیار تیراندازیان درود باد. برای خانواده گرامی روانشاد به ویژه دکتر مهران تیراندازیان شکیبایی، دیرزیوی و کامروایی آرزومندم.

  5. بر روان و فروهر پاک بهدین اسفندیار تیراندازیان درود باد درگذشت این نیک اندیش فرخنده را به خانواده و بازماندگان و جامعه زرتشتی آمرزش باد گفته و دیرزیوی و تندرستی را برای بازماندگان از اهورا مزدا خواستاریم
    دبیرستان دوره اول رستم آبادیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05