لوگو امرداد

معرفی رشته‌های دانشگاهی در تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی

ilhda luvtd vaji ihd nhkahid hkk nhkadhk cvjajdمعرفی رشته‌های دانشگاهی، روزانه در تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی گذاشته می‌شود.

پیرو آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی درباره‌ی سری برنامه‌های همایش معرفی رشته‌های دانشگاهی، در دومین برنامه از این سری، آگاهی‌های بایسته در زمینه‌ی رشته‌های دانشگاهی فراهم و از تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی در دسترس شرکت‌کنندگان آزمون سراسری 99‌، گذاشته شده است.

توضیح درباره‌ی شماری از رشته‌های دانشگاهی زیر شاخه‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر، در قالب نماآوا (فیلم)، آوا (وویس) و یا نوشتار (متن)  به‌گونه‌ی روزانه در تارنمای کانون دانشجویان گذاشته می‌شود.

این برنامه‌ در چند بخش ارایه خواهد شد. بخش نخست از این معرفی‌ها هم‌اینک در تارنمای کانون بارگذاری شده و در دسترس است. برای دیدن معرفی رشته‌های بیشتر، تارنمای کانون را روزانه بازدید کنید.

چنانچه درزمینه‌ی هر یک از رشته‌ها پرسش پیش آمد، برای رسیدن به پاسخ و یا دریافت آگاهی بیشتر می‌توانید با بخش دیدگاه تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی در میان بگذارید و یا از شناسه‌ی تلگرام به نشانی kdz_id@ پیوند بگیرید.

در نخستین برنامه از همایش معرفی رشته‌های دانشگاهی، نشست کارشناسی مهندس فرید متدین، مشاور  آموزش، در صفحه‌ی اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی به‌گونه‌ی زنده برگزار شد.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07