لوگو امرداد
کانون دانشجویان زرتشتی آگاهی‌رسانی کرد

گزارش از بیست‌ونهمین کارگروه ورزش

hvvi vca 1کانون دانشجویان زرتشتی، دبیرخانه کارگروه ورزش ، بیست و نهمین نشست کارگروه را به شوند همه‌گیری بیماری کرونا به‌ گونه‌ی مجازی در رویه‌ی اسکای روم برگزار کرد.

به گزارش برگرفته از تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی، ۲۴ تن از نمایندگان انجمن‌ها و باشگاه‌های زرتشتی سراسر کشور در این نشست شرکت کردند.
در این ۲ هفته گروهی در فضای مجازی تشکیل شد و همه افراد دیدگاه‌های خود را در این گروه به اشتراک گذاشتند.
دبیرخانه‌ی کارگروه ورزش، همه‌ی دیگاه‌های رسیده را به‌صورت تغییراتی در آیین‌نامه به کار گرفت. در آغاز نشست آدینه چهارم مهرماه 1399 خورشیدی، این آیین‌نامه‌ی اصلاح شده را شهاب فرهادیان، دبیر کانون دانشجویان زرتشتی، خواند. همه‌ی باشندگان، کلیات این آیین‌نامه را تصویب کردند و قرار بر این شد تا در نشست‌های آینده، بندهایی از آیین‌نامه، کوتاه و به طور دقیق به گفت‌وگو و بررسی گذاشته شود.
در ادامه، نشست کارگروه با دستور دوم، پیگیری شد. با توجه به گفت‌وگوهایی که در نشست پیشین پیرامون بررسی برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی با توجه به شرایط کرونا انجام شد، ارگان‌ها، باشگاه‌ها و انجمن‌ها به توضیح بحث‌ها و جلسات خود در دوهفته‌ای که گذشت، پرداختند. در پایان دستور نشست، پرسش پیش‌آمده این بود که آیا با شرایط کنونی صلاح است که حتا گروهی کوچک هم دور هم به‌ گونه‌ی حضوری برای فعالیت‌های ورزشی گردهم آیند یا خیر و درخواست شد تا انجمن‌ها با یکدیگر نشست‌های رایزنی برگزار کنند تا درباره‌ی این مساله مهم به نتیجه برسند.

دستور نشست اولیه سی‌امین نشست کارگروه ورزش بدین گونه است:
1. جمع‌آوری ایده برای ورزش‌های دورهمی
2. بازنگری بند‌هایی از آیین‌نامه به‌صورت جزئی‌تر

سی‌امین نشست کارگروه ورزش آدینه هفتم آ‌ذرماه ۱۳۹۹ خورشیدی ساعت ۹ بامداد در اسکای‌ روم برگزار خواهد شد.

دوستداران برای ارائه‌ی پیشنهاد یا دریافت آگاهی بیشتر می‌توانند با آ‌ی‌دی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی به نشانی kdz_id@ پیوند بگیرند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07