لوگو امرداد

سپاسگزاری سازمان فروهر از دهشمندان تهیه تبلت

تبلتسازمان جوانان زرتشتی تهران در پیامی از یکایک دهشمندان همراه با فراخوان تهیه‌ی تبلت دانش‌آموزان کلاس دینی، سپاسگزاری کرد.

پیرو گزارش سازمان جوانان زرتشتی تهران (فروهر)، شماری از دهشمندان و نیک‌اندیشان گرانمایه با پیشکش کمک‌های نقدی و غیرنقدی مانند همیشه یاری‌گر درخواست همیاری این سازمان برای فراهم آوردن تبلت مورد نیاز دانش‌آموزان کلاس دینی بوده‌اند. از گردآوری دهش نیک‌اندیشان، دستگاه‌های تبلت مورد نیاز خریداری و برای بهره‌برداری در اختیار همکیشانی که از سوی هموندان معتمد این سازمان شناسایی شده بودند، گذاشته شد.
سازمان فروهر از یکایک گرامی دهشمندان که در این منش نیک همراهی کرده‌اند و مبلغ سیصدوهفت میلیون و صدوپنج هزار ریال گردآوری شده، سپاسگزاری کرده است. دهشمندان خانم‌ها و آقایان: نسرین ارجاسبی، بهروز جم ترکی، ناهید ارجاسبی، رستم خسرویانی، نگار خسرویانی، نگین خسرویانی، آدرین قندی، هلیا سروی، مینو ولی، اردوان ولی، یاسمن تیراندازی، شیرین بختیاری، الهام آبادی، رامتین دادنام، سیروس سپهری، خیراندیشی به نامگانه پروانه بختیاری، فرزند بهرام و چهار تن نیک‌اندیش

در پایان پیام آمده است: سازمان فروهر همانند گذشته و با بهره‌گیری از توان هموندان خود و در پیروی از راه بزرگان و نیکوکاران قدیمی این سازمان همچون روانشادان هرمزدیار هرمزدیاری و گوهر بهمردی، کوشش می‌کند تا وظیفه‌ی اجتماعی و  آرمان نیک نیکوکاران را نسبت به یکایک هازمان خوشنام زرتشتی به انجام برساند و بیش از پیش در برآوردن نیازهای مادی و مینوی همکیشان استوارانه گام بردارد. در این راه، مانند همیشه پذیرای همازوری و همبستگی دهشمندان جامعه زرتشتی هستیم.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30